21 May 2007

Metodológia

Už zas prešiel týždeň, hrozne to letí.
Celý týždeň som sa mučila s metodológiou výskumu. Tu sa na to dáva veľmi veľký dôraz. Musí byť jasne formulovaná, dôkladne popísaná, definovaná.... Proste sú zaťažení na popísanie a dokladovanie vecí, nie len v škole, ale všade. Na každom pracovisku je množstvo fasciklov s popisom povinností, zodpovedností, postupov v práci, a mimo práce. Napríklad v Samirovej firme sú smernice aj o tom, čo sa má robiť, ak niekto na teréne musí ísť na vecko. u nás by zašli za strom, nie? :)

Takže som sa namučila na tej metodológii, keďže som to predtým nikdy nemusela robiť. Teraz už aspoň mám jasne formulované čo chcem robiť a ako (čo je zrejme zmysel toho celého). Už si len sadnúť na to...

Aha, a za tri týždne by som už mala odovzdať jednu hotovú kapitolu - hlavne, že ešte len teraz sme sa zhodli na metodológii... Ale údajne to prežijem...vraj.

3 comments:

kukucky said...

A co ma robit, ked v terene musi ist na vecko a nejde za strom? Napis, prosim prosim

Anonymous said...

Ha-ha, metodologia, tak to si nemysli, ze je to len na NZ, u nas je to o tom istom, na metodologii moze clovek pekne krachnut, ked ju dobre nespracuje. Aj ja sa s tym morim, ale ja musim metodologicky popisat prakticky vyskum, proste uzas. A prosim ta odpis Kamile, lebo to je strasne dolezita informacia, co chce vediet :)

SaGaRuA said...

takze kamila: zatial si to asi neprestudoval, tak to drzi a drzi....

lenka: uprimna sustrast. Aj doma musite mat jednu celu kapitolu o tom? Ja som zatial len vo vyskumnom projekte musela popisovat, ale bude o tom jedna kapitola. A to som este ani nezacala poriadne pisat pracu. este som len teraz zistila o com to bude. Len mam pocit, akoby nas Tatari nahanali. kam sa tak ponahlaju?!