30 Dec 2007

Meri Kirihimete II.

Vianoce boli tento rok veľmi zaujímavé - bolo teplo, všade kvetnú prekrásne kvety, každý deň sa chodí na pláž, všetci po dovolenkách... proste je to iné. Napriek mojim veľmi triezvym očakávaniam sa naša malá rodinná oslava, ako aj tie ostatné, dopadla veľmi dobre. Bolo nám spolu super. Rodina nám chýbala, ale malo to svoje čaro byť spolu ako jedna malá rodinka (bez ruchu, hádok a stresu okolo príprav, ale teplo a atmosféra veľkej rodiny, ktorá sa schádza raz do roka z ďaleka i z blízka, cestovanie po našich rodinách...to nám predsa zachýbalo). Proste všetko dobre dopadlo, aj odvtedy sme rozkmitaní po návštevách a výletoch.

Pre Kamilu a ostatných záujemcov ďalšie fotky (aj o menu) - nižšie.

Božić je ove godine bio jako zanimljiv i drugčij. Svugdje cvijeáe, svaki dan na drugu plažu, svi imaju ferije ... jednostavno i blagdani moraju biti nekako drugačiji. Blagdan smo proslavili najprije sami, jer tu Badnjak nitko (osim nas Europljanina) ne slavi. Za Božić smo išli u crkvu, pa kod pastora, i na večeru kod Babićevih. Bio je to dugačak dan, ali uživali smo totalno. Dobri prijatelji, društvo za klince, dobra klopa, šta drugo bi nam zatrebalo. Naši obitelji su nam naravno nedostajali. I to jako.
Niže vam je nekoliko slika o večeri za Badnjak, i o slavljenju kod prijatelja.

Az idei Karácsonyunk enyhén fogalmazva elég érdekes volt és persze más mint bármelyik eddig. Mi mást is várna az ember, ha elköltözik a "világ végére". Eddig még sosem ünnepeltünk így együtt négyen. Karácsonykor minden évben kissebb kanosszajárást rendeztünk, mire végigjártuk a végigjárnivaló családot. Így persze megmenekültem a főzéstől, sütéstől. Na ebben az évben minden rám maradt és az én feladatom volt "karácsonyi hangulatot csinálni" is. Végül minden jól sült el, szép Karácsonyunk volt.

Íme még pár kép a menüről és az ünneplésről.




plnená kapusta - sarma - toltott kaposzta


beigli

u rodiny Babic - kod Babicevih - a Babic csaladnal








5 comments:

Anonymous said...

Hajduszoboszlórólküdök nektek sok-sok puszit.Boldoguj évet, itt nemsokára éjfél van.Stastny novy rok vám prajem Babi.

Anonymous said...

ja sa tu mám dobre,ale strasne mi chyba rodina.cakám, zesami ozvete.Videla som vase vianocné fotky.Napís,ako reagovali deti na darceky.mama

Anonymous said...

Gabikám,dne 3. jan. som este raz podala vás vanocny darcek. Dúfam,ze sa to nevráti, ako predoslé. Na sms mi napís, ci ste to dostali. ahojte,mama

Ivica said...

Zauimava sarma :)

Gabi said...

no tak u nas, prosim, robime takuto natupirovanu sarmu. Bohatu, plnu klobas a udenin, plus nejaka ta kapusta navyse :)