13 Dec 2007

Society of Biblical Literature

Tento týždeň som sa stala členkou Spoločnosti pre biblickú literatúru (môj preklad - Society of Biblical Literature). Ide o medzinárodnú organizáciu pre štúdium Biblie, pre rozvoj a inováciu v oblasti technológií a metodológii Biblistiky. Členstvo v tejto organizácii umožňuje zúčastniť sa ich konferencií, publikovať cez nich a v podstate sa dostať do spoločnosti odborníkov v tejto oblasti z celého sveta. Zrejme táto časť sa bude pre mňa najviac hodiť. Aspoň zatiaľ.

Ako aj na ich stránke je ohlasované, v júli 2008 sa ich medzinárodná konferencia koná práve v Aucklande (NZ), čo by niektorí nazvali šťastnou náhodou, podľa mňa je to Božia prozretelnosť - nemusím nikde cestovať (a míňať tak svoje vymedzené a vzácne cestovné zo štipka), všetci prídu k nám. Jediná smutná súvislosť je príprava svojho príspevku, čím by som si mala švihnúť, lebo deadline je 1 februára. Takže do Vianoc mám odovzdať konspekt svojej vedúcej. A dni sú pred Vianocami volajako krátke, aj keď u nás to nebude kratšími zimnými dňami. Leto je v plnom prúde a napriek častým dažďom nás (a najmä deti) to skôr láka von. Nuž nejako to snáď dokočírujem do konca roka.

Na záver ešte aj dobrá správa: dokončujem kapitolu o vnútornej textúre knihy Kazateľ, takže po Novom roku sa môžem dať do ďalšej, alebo napísať nejaký článok - veď stále platí pravidlo: "Publish or perish!"

1 comment:

teta Ana said...

dobili smo čestitku,hvala!!