24 Jan 2007

papirologia op. 258

Tak sme dnes poslali papiere na dokázanie vzťahu. Samir mi pritom asi stokrát vysvetlil, prečo je to celé na hlavu a že my proste nemôžeme mať spoločné účty. Škoda, že nie ja som z imigračného úradu. Hneď by ma presvedčil. :) Však ho poznáte...
Sme veľmi zvedaví, ako to zapôsobí na Zélanďanov.

V sobotu nás navštívia naši milí Blaváci. Už sa tešíme. Síce hlásia oničom počasie, ale snáď nám to vyjde...

Hát ma végre elküldtük a kapcsolatunkat igazoló (lagalábbis szerintünk igazoló) cuccokat. Jó pár fotó, születési anyakönyvi a gyerekekről, miegymás, és egy oldalas eszmekifejtés a részemről, mi mit jelent és mink miért nincs.
Közben a Samir gőzerővel magyarázta a dolgokat, mintha legalábbis engem kellett volna meggyőzni. Reméljük sikerült a kinti pasit is egy kicsit jobb belátásra bírni...

3 comments:

Anonymous said...

...a co ste poslali - fotky Samira pri vysavani a inych domacich pracach? hihi... :-) Aj my sa uz tesime na stretnutie. Hadam v tej Pesti nezmrzneme.

Anonymous said...

Vcera som vam poslala to potvrdenie na Imigracny urad, ze ste spolu ako normalna rodina zili v rokoch 2000 - 2003 na Slovenksu, snad to na nich zaposobilo :)

Anonymous said...

Boli sme v Pesti, bolo to fajn... :-D