13 Mar 2007











6 comments:

Anonymous said...

Ahojte!!! Teším sa ďalším správam a fotkám! Neviem, či by som si tiež namiesto mušiel nedala radšej ten citrón:-))Prajeme vám, nech sa vám darí a nech nie ste chorí!!!

Anonymous said...

:)potešili ma fotky a nove spravy.
Pozdravujem vas a
ked bude Samir mat čas, nech sa ozve mailom!

ivica.kuric@hotmail.com


Ivica

kukucky said...

jeeeeeeej mnaaaaaaaaam

kedy mozme prist na obed? :D

Anonymous said...

Ahojte nasi drahi!!! Tesime sa, ze sa tam mate super, ze sa o vas nas Boh stara. Myslime na vas a tesime sa na nove info. Aky mail mate? Chceli by sme vam poslat nejake fotecky malej Tary. Drzte sa tam, nech vas Boh velmi prevelmi zehna!!! Pusu vsetkym. a ozaj....a vy tam zijete???? (hik) Heni

Anonymous said...

No teda! Predstava, ze vycucavam z musiel ziveho tvora je vazne lakava :-D Ale nahodou, ja som uz tiez musle jedla a celkom to chutilo dobre :-) tak papa a dobru chut (ja si idem dat klasiku - vlocky s jogurtom - tak skromnejsie hihi)

Anonymous said...

No prosim, konecne zdrava domaca strava :) Ale niet nad klobasu, vsak Gabi. Ale ja by som ochutnala, musle su celkom dobre, i ked lakavo to nevyzera.