10 Jan 2008

In Christ Alone

3 comments:

Anonymous said...

Pekna piesen. je aj v slovencine... Dana

Anonymous said...

Ano, je to fakt krasna piesen. Uz sme ju dva krat spievali pri Velkonocnom koncerte. Tento rok som myslela, ze k tomu urobim nejaky zvonkovy doprovod, ale este som sa k tomu nedostala. Neviem, ci sa mi to podari, ale s gitarou a zvonkohrou by to mohlo byt fakt pekne. Poculi ste nas koncert? Mame ho na stranke umc.sk.

Anonymous said...

ahojte..je neskutočne krásny song. Prezerám si Vaše stránky..POzerám, že Tony vyrástla a Ruben taktiež.... . Teraz od 1.10.2008 som aj ja v dennom doktorandskom štúdiu PhD na PdF UMB tu v BB, školitelkou je doc. DAna Hanesová...keď si písala..čo všetko si musela zabsolvovat..hneď som si premietla moje kreditové štúdium... majte sa velmi fajn, v tej dialave..
Adri Maďarová-Bravená
October,23, 2008