18 Jun 2008

Update

Už sme sa dlhšie neozvali. Neviem, či je to znak toho, že sa deje príliš veľa toho, alebo práveže príliš málo. Závisí na uhlu pohľadu. V podstate sa deje všeličo, ale väčšinou to patrí do akejsi privátnej sféry našich životov. Blog slúži síce k informovaniu všetkých vás, alebo teda väčšine vás = našich známych. Ale predsa je to všetkým prístupný internet....hádam chápete o čo nám ide.
Je však pár novôt, s ktorými sa môžeme pochváliť. Toni budúcu stredu strávi svoj prvý deň v škole, aj keď je to zatiaľ iba zohrievacie kolo. Keďže do školy je síce možné dostať aj autobusom a pešo, trvá to asi tak desaťkrát dlhšie, takže som si musela urobiť nz vodičák. Teoretický test bol trochu k smiechu, hádam aj na praktickej sa budem smiať ja a nie skúšajúci. Zatiaľ mi to moc nejde, furt hľadám všetko na opačnej strane, ale hádam mi to časom pôjde lepšie. :)
Samirovi je na robote fajn, sme z toho radi.
Ja vyrábam strany jak na bežiacom páse, konečne som pri téme, ktorá ma baví. Od 7. do 11. júla budeme mať medzinárodnú konferenciu
SBL na ktorej mám prezentáciu. Dokonca ma poverili vedením sekcie múdroslovnej literatúry. Tak pred rokom by som o takom niečom ani nesnívala.
Toľko teda na osvieženie informácií o nás. Budeme radi, ak sa nám ozvete.

5 comments:

Anonymous said...

To je super, ze sa tebe aj Samirovi dari v praci. A Toni prajeme, aby sa jej v skole pacilo. Stelka jej zavidi, ze ide do skoly, aj ona by uz chcela.

Anonymous said...

Tak Ty máš nz vodičák! Ešte dobre, že NZ je tak ďaleko, inak by sme museli chodiť po stromoch:-)Tu deťom v piatok končí škola...a Tonke začne, no čo už. Ona sa nestratí, je šikovná a smelááá. A kresťanská škola...to je fajn, na fotkách vyzerá dobre! O tej rodine, ktorá sa chystá do NZ, ti pošlem mail. Páá Milenn

Gabi said...

Dakujem za povzbudive slova, Millen. Vazne si ma povzbudila. Ja neviem, co maju vsetci proti mojmu soferovaniu. Este som v zivote nikoho nezrazila... ;)

Gabi said...

Leni, zajtra rano ideme na pol dna do skoly, tak uvidime, ako bude. Uniforma je stale trn v oku - neni ruzova :D

Anonymous said...

Pekne,
dufam ze su aj tie ostatne sukromne veci pozitivne :)

Majte sa pekne, tam dolu :)

i.