9 Jul 2008

Toni 5 - Happy Birthday!






Ako ten čas letí! Antonija mala v pondelok 5 rokov. A tento rok je pre ňu šťastný. Kvôli konferencii, ktorá sa tento týždeň koná na univerzite, mala možnosť stráviť ešte jeden týždeň v škôlke. Takže okrem oslavy doma v sobotu dostala tortu a oslavu aj v pondelok v škôlke, a takisto sa bude oslavovať v piatok, pretože to jej bude posledný deň v škôlke. Môžete si myslieť, ako sa teší.

Ale teraz k oslave doma. Toni sa v poslednej dobe prehodila z dinosaurov na princezné a poníkov (´my little pony´). Táto zmena je v podstate príjemná, pretože už sme mali dosť všetkých tých dinosaurov, museli sme ich vedieť pomenovať pravými názvami, máme o nich lexikńy atď. ale predsa to neni moc dievčenské hobby. Takže teraz všetko je ružové, iné farby si oblečie iba ak aj poníky alebo niektorá princezná tiež nosí. Výnimku tvorí asi len uniforma, ale o tom som už písala.

dekorácia ešte v pôvodnej forme - a díszítés még eredeti állapotban - dekoracija prije rođendana

V sobotu sme teda mali Pony Party :) Pripájam niektoré fotky. Mali sme tu pár kamarátok zo škôlky, ale aj stále tváre ako Catarina či Emma. Torta nebola poníková (predbieham všetkých kritikov, napr. Milenu - haha), ale na svojej stránke poníci tiež mávajú motýľové torty.



Emma, Toni, Charlotte, Catarina

Charlotte, Brooke, Emma, Toni

# # #

Régi klisé, hogy repül az idő. De mi ezzel újra szembesültünk. Szombaton ünnepeltük Antonija ötödik szülinapját. Ebben az évben tényleg szerencsés a csajszi, mert összesen három bulit kapott. Szombaton otthon a család és barátnők társaságában, hétfőn az oviban, pénteken pedig az utolsó óvodás nap alkalmából fog ünnepelni. Persze nagyon boldog.


Szombatra tehát meghívhatta a kedvenc barátnőit az oviból, és eljöttek a nem ovis, de annál kedvesebb, barátnők is - Emma és Catarina. A party persze az "Én kicsi pónim" témában zajlott, de mivel a hercegnők és tündérek is porondom vannak jelenleg, jó kis pasztell hibridet alkottunk. Az eredmény: egy istálónyi póni :) és máig ragyogó szemek: micsoda szülinapom volt!

Csatolunk néhány képet is.

Emma, Toni

# # #


U subotu smo slavili peti rođendan Antonije. Vrijeme leti! Ove godine slavi tri puta: u subotu smo imali party kod kuće, u ponedeljak u vrtiću, u petak će opet slaviti u vrtiću zadnji dan s njima. Možete misliti koliko je stretna.

Sada je inače sva u ponijama i princezama. Silno je želila imati pony rođendan. Puno rozastih balona, sve u pastel bojama od čaša do torte. Pozvala je prijateljice iz vrtića i djecu obiteljskih prijatelja. Bilo je ludo, dobila je puno ponija, kuće za njih itd., crtić, knigu... Pogledajte slike.

3 comments:

Anonymous said...

Híí, tak mňa menuješ ako prvú kritičku, to som ale vyznamenaná!
:-) to som si pokazila s tým tvojím vodičákom.Inak som väčšinou chválila a povzbudzovala, nííje?:-)
Ak si ma Toni pamätá, blahoželám jej k narodkám. Moja Miriam mala veľmi rada žltú farbu, ja mám stale rada farbu ako Toni, Dúfam, že som si to týmto dostatočne vyžehlila. millena

Anonymous said...

Mila Toni, dodatocne k narodeninam prajeme vsetko najlepsie! Mala si krasnu tortu...

Anonymous said...

Drop in on us at times to grasp more low-down and facts at all events Drop in on us contemporary to grasp more low-down and facts in the matter of [url=http://select.compare.com.pl]kurs manicure[/url]