21 Jul 2008

The World and Cultures of the Bible

Toto je názov predmetu, do výučby ktorého som v tomto semestri zapojená. Jedná sa v podstate o pozadie Starej a Novej zmluvy, ale keďže sa to neponúka iba študentom teológie, je to okorenené aj s úvodom do Islamu, s interakciou týchto troch monoteistických náboženstiev počas histórie až do súčasnosti. Do hĺbky sa asi moc nepôjde, keďže drvivá väčšina je z iných fakúlt univerzity, ale predmet ponúka slušný prehľad kultúr a histórie Blízkeho východu - samozrejme pomocou určitých pasáží Biblie.

Owen Glen Building

Dnes sme mali úvodnú prednášku, tento týždeň nie sú ani cvičenia - tu sa totiž študenti môžu zapísať na predmet až po dvoch týždňoch. Zatiaľ im má dôjsť, či ich to zaujíma alebo si vyberú nejaký iný predmet. (zaujímavé)


Prednášky sa inak konajú v novej budove univerzity, ktorá sa nedávno odovzdala s veľkými fanfármi (premiérkou a podobne), nazvaná je po Owenovi Glenovi ako uznanie jeho prínosu pre Nový Zéland. Škoda, že som nemala so sebou foťák. Dobre som sa pobavila na výzore budovy z vnútra. Na tejto fotke je jedna prednášková sála. Tá, v ktorej sme my v pondelok, vyzerá ako kinosála. Multimediálne zariadenie, projektory a všetko, čo si viete predstaviť je na najvyššej úrovni. Natoľko, že vyučujúcim organizujú školenie, ako to všetko používať. Ja som už na tom pár krát maturovala počas konferencie. Je to sila.

Jedna z prednáškových sál

6 comments:

Anonymous said...

Ahoj, rada som si prečítala o konferencii či kongrese aj o tvojom štúdiu, najznámejšie sú pre mňa pojmy Biblia, potom Stará a Nová zmluva a nejaké mená:)nie že to budeš brať ako kritiku, moja, jó? igen? Pááá milen

Anonymous said...

Nadherne budovy a prednaskova sala! Skoro ako u nas na KETM!

Kinga said...

Szia!

Most találtam rá a blogodra, de még nem sokat olvastam belőle. Viszont annak megörültem, hogy keresztyének vagytok (én is). Én is tervezek kimenni a családommal.

Kinga

Anonymous said...

Ta prednaskova sala vyzera dost dobre. Ak chce niekto na prednaske spat, urcite sa to vzadu da uplne nerusene :) A kde sa nachadzate v tieo dni, Nie ste online, tak tipujem, ze dovolenka?

Unknown said...

Joj, keby len. Zacala sa nam skola, teda vacsine, tak mame trochu fofry.
Inak vcera na prednaske jeden student si zdriemol rovno v prvom rade. Tak to bolo dost dobre. Tu sa ti ani nesnazia zasit do zadu. ;)

Unknown said...

Szia Kinga.
Irhatsz a gabikopas gmailemre, mert a blogos email valamiert nem mukodik. Szivesen valaszolok barmire.