20 Nov 2006

Update

Adós maradtam a magyar verzióval - bocsi.
Szóval itt egész hétvégén egy nagyon szomorú eseményre emlékeztek, de mivel itt nem politizálunk, nem kommentáljuk. a hírekben gondolom hallotátok. De más is történt ám.

1. Az egyetem (University of Auckland) már beíratkozottként tart nyílván, amit mondjuk nem egészen értek, de annál jobban örülök neki. A procedúra a doktorin láthatóan másként zajlik, mint a rendes egyetemi hallgatóknál. A lényeg, mostmár teljesen zöld utunk van.

2. Samir a hétvégén végre mehetett vadászni - eddig mindig úton voltunk. Sajnos a róka nagyobb lélekjelenléttel bírt, mint az ember, így sikült meglógnia. Sebaj, majd legközelebb. Egyébként alig várja Zélandot, merthogy ott nagy keletje van a vadászatnak (legalábbis vadászberkekben úgy tartják).

3. Vasárnap a gyülekezetben volt egy 10 perces "programunk" - Samir mesélt a megtérésünkről, én énekeltem, Toni rendet bontott, Ruben pedig mosolygott, mint a telihold. Mit mondjak, nagy sikerünk volt.

Nemsokára majd képekkel is szolgálunk, de ennek gondolom majd akkor lesz nagy keletje, ha már megérkezünk a hosszú fehér felhő országába.

Už prešlo zopár dní, odkedy sme sa naposledy hlásili. Politiku necháme radšej bokom, o tom ste sa mohli dočítať v novinách. Všeličo sa s nami udialo.

1. Na univerzite prebieha môj zápis - konečne. Aj keď tomu tak celkom nerozumiem. Zdá sa, že doktorandi to majú trochu inak, než riadny študenti. Oni musia najskôr prijať ponuku miesta na univerzite a potom sa môžu zapísať. Mňa sa nič nepýtali a už ma oni zapisujú... no, nieže by som ich offer of place neprijala, že? Veď som sa k nim hlásila. No nič.

2. V nedeľu Samir absolvoval svoju prvú riadnu poľovačku. Zoči voči s obrovskou líškou sa však tak kochal v nej, že mu zutiekla. :-) Dobre pre líšku, nie tak pre poľovnícke sebavedomie môjho muža. Čo povedať: nabudúce LOVU ZDAR!

3. V nedeľu na zhromku sme mali svoj vlastný 10 minútový "program" v zbore. Samir hovoril svedectvo, ja som zaspievala a pritom sa všetci kochali v našich deťoch, ktoré tam pobehovali a rušili (Toni) resp. sa usmievali jak mladý mesiačik (Ruben). Takže nám tam bolo veselo.

Ako náhle zistím, ako dodávať fotky, pridáme ich pár, nech nás aj vidíte (čo bude mať väčší význam zrejme až na Zélande). Zatím.

2 comments:

kukucky said...

Som rada, ze ste si aj vy spravili blog. Je to super pisat jeden blog namiesto viacerych mailov vicerym ludom. Nakolko mame aj my blog, musim povedat, ze ja v tom vidim aj jednu nevyhodu, ze ludia Ti malo potom o sebe pisu. Napisu mozno kratky koment typu Drzime palce a por., ale nebudu sa o sebe rozpisovat tak verejne. Ja napriklad malo viem o tom, co robi moja rodina, lebo im moc nepisem maily a spolieham sa na blog, ale asi aj zacnem s tymi mailami, lebo po mesiaci v Irsku ani velmi neviem, kto sa ako ma, aj ked oni vedia, ako sa mam ja, lebo citaju (aspon dufam) nas blog. Zelame Vam s Jarom vela krasnych spolocnych chvil s rodinou este pred tym, ako odletite prec. Urcite potom na tie spolocne chvile budete radi spominat a kazda pekna chvila Vam bude cenna. Aspon tak to vidim ja.
Majte sa krasne a piste. My budeme citat a zcasu nacas sa ozveme.
Kamila

SaGaRuA said...

Diky Kamca,
hadam aj touto cestou si im to pripomenula.
Aj nadalej budeme vasi verni citatelia a modlim sa za vas.
Gabi