6 Oct 2007

Ovaj put ću početi hrvatski.
U zadnje vrijeme nismo imali baš volju za pisanje. Evo, sada ćemo o novostima.
Samir je promjenio posao. Nije prošlo sve glatko, ali na kraju je dobio dobar job - bar za sada tako izgleda...
Toni nam je bila dosta bolesna, ali sad je već sve u redu. Da je malo razpoložimo, danas smo bili opet na sky toweru, jer Toni se jako sviđa i stalno nas je mučila, da opet odemo. Panorama je bila super. Ruben je uživao. Na cca 180 m iznad zemlje je stakleni pod. Tko se boji visine treba dosta hrabrosti da pređe preko stakla. Rubena smo stavili na staklo, ali nije nam pustio ruke. Poslije je pokušao sam i bilo je smiješno kako je mišjim koracima prolazio preko. Jedna gospodična je pogledala dolje i išla je okolo ... :)
Slike od prošlog puta možete naći ako kliknete na label slike.

8 comments:

teta Ana said...

Gabi šaljemo vam veeeeliki,veeeliki pozdrav!!

drago mi je da ste bolje....
tipkamo se uskoro ;)

bye-bye

Ivica said...

Drzim palce Samirovi na novej robote!

Pozdravujem!

Anonymous said...

haj!drago mi je što je Samir našao novi posao!evo i ja radim mjesec i pol,i mogu vam reći da mi je super...
pusa od Dace Alena i seke

Gabi said...

seko!!!!!!!
posalji nam mail, kako ste i koja vam je email adresa!
sagarua/gmail/com

Anonymous said...

a probala sam slati na adresu koju mi je dao Goran,ali kažu da je netočna.....
naša je www.mad.lukic@yahoo.com

Anonymous said...

to sam se ja zaboravila potpisati
pusa

Anonymous said...

a možeš i na madlukic@microsoft.com

Anonymous said...

pozdrav od Tokinovih