25 Jun 2007

Prešlo zpár dní od nášho posledného postu, pokúsim sa zrekapitulovať najdôležitejšie.

Deti sa po chorobe vrátili do škôlky. Ruben sa tam cítil tak dobre, že nechcel ani odísť domov. Inak sa na mňa zavesí, v piatok však ma pozdravil a išiel ďalej. Učiteľka vravela, že všetky deti vyprevadil, mával, puse posielal. keď sme prišli my, hneď zaviedol Toniku do spálne, potom k akváriu a podobne. A ja čakám, čakám, ale domov sa mu moc nechcelo. Len triasol hlavu, že nie, nie, no, no, iank ma masívne ignoroval. Tak nemusím ani dodať, aká bola jeho učiteľka nadšená. Bol to pre nich kompliment najvyššieho rangu.

V sobotu sme boli pozvaní k Toninmu priateľovi zo škôlky. Volá sa Leo a je polo Francúz, polo Poliak. Sú mil rodinka, deti sa perfektne zabávali. Aj Ruben a Lydia (Leova sestra) sa dobre poznajú, pretože chodia do tej istej skupiny. Bolo nám u nich super. Okruh našich známych sa pomaly rozrastáva.

Máme ešte jednu novinku. V stredu idem do Wellingtona (hlavné mesto) na prijatie pre štipendistov v Parlamente. Privíta nás minister, pozvaní sú aj diplomatickí predstavitelia našich krajín, proste bude to riadne mecheche. Už sa teším, že sa na chvíľu vzdialim od počítača, kancelárie a každodennej monotónie. Program je pestrý, hádam sa mi podarí cvaknúť pár záberov a počasie nám tiež dopraje.

Bok svima. Dugo se nismo javili, ali svašta se dešavalo.

Djeca su natrag u vrtiću. Bila su bolesna i Toni je slomila ključnu kost (?). Bilo je grdo, ali nisam ni očekivala da će se u vrtiću opet osječati dobro, koda se nije ništa desilo. Ruben u petak nije htio ni poći kuć. Pokazivao je nama sve moguće sobe, akvarij, ribice, ptice, samo da ne idemo. Bio je skroz smješan. Tete su bile jako sretne, da su od njega dobile ovakav kompliment. Šta ćemo, naš sin je jednostavno težak šarmer (možda na tatu?!). :-)

U subotu smo bili kod Toninog prijatelja, Lea. Oni su isto dobar mix: Poljakinja i Francuz na Novome zelandu. Djeca su uživala, mi smo se bolje upoznali s roditeljima. Ukratko, bilo nam je super. Ja ću za par dana u Wellington. Imat će tamo recepciju u Parlamentu za nas stipendiste. Doći će i iz vlade, diplomate itd. Nadam se da ću moći napraviti par slika (grada i okoline, ne političara, naravno).

Jó pár napja nem jelentkeztünk. Pár újdonság:

A gyerekek újra járnak oviba, Toni a törött kulcscsontja ellenére is nagyon virgonc. Ruben pénteken haza sem akart jönni, aminek persze az ovónők örültek a legjobban.

Szombaton vendégségben voltunk Toni barátjánál. Ők is jó mismas család. Az apuka francia, anyuka lengyel. Lehet, hogy éppen ezért játszanak a gyerekek annyit együtt.

Szerdán megyek Wellingtonba. fogadást rendeznek az ösztöndíjasok tiszteletére, meg persze villogás gyanánt. Meg van hívva a kormány képviselője, a konzulok stb. Az egész a parlamentben fog zajlani, sok programmal stb. Majd felrakok pár képet. remélem, szép időnk lesz és sikerülni fognak.

5 comments:

kukucky said...

akvarko v skolke je super

Anonymous said...

Počula som od Proškovcov, že Toni mala zlomenú kľúčnu kosť! Teda, nemyslela som si, že ju tak budete biť na NZ!!! A Ruben nechce ísť ani domov zo škôlky! Neviem, neviem...čo na to povedať:-))

SaGaRuA said...

to je.

millen, prosim ta radsej nepis take v komente. ved niekto si este pomysli, ze ich mlatime kazdy den... a my len raz za tyzden :)

Anonymous said...

NADAM SE DA JE S TONI SADA SVE OK-ODNOSNO DA JOJ JE BOLJE, DRAGO MI JEDA SE RUBEN DOBRO PRILAGODIO U VRTIĆU...MOJI KREĆU NA JESEN U NOVI VRTIĆ ..MISLIM DA ĆE BITI SUZA..SVI SMO TO PROŠLI...
ŠALJEM VAM SVIMA VELIKU PUSU..VOLIMO VAS..PUSICA...
SUZIE SVIBEN

teta Ana said...

:)evo da i mi ostavimo komentar,opet smo imali par dana frku s kompjuterom,upravo rjeseno pa da se javim,super da ste bolje,puno puno vas sve pozdravljamo,saljemo puse ozdravilice,mislimo na vas
by