21 Apr 2007

hrvatski

Bok svima.
Vidim, da Samir neće ništa napisati na blog za Vas u Hrvatskoj. Morat ću ja, ali se unaprijed ispričavam za gramatiku.
Evo kratko, kakav je tu život, šta je drugačije nago kod kuće:
- kao prvo, auto se vozi na ljevoj strani. To ste vjerojatno svi znali, ali voziti tu je jako zabavno - ja sam se jako dobro zabavljala svaku put kad je Samir skretao, jer je svaki put uklučio brisače.
- maslac je slani. Dečkima to ništa ne smeta, ali vi cure vjerojatno znate, zašto mi to smeta. Iako smo već našli margarin sa manje soli, nije to isto.
- ljudi tu jedu puno više povrća. I mi smo se jako brzo prilagodili, ali nije to ni teško, jer voće i povrće su dosta kvalitetne.
- plaća se dobiva tjedno ili dvotjedno (ili kako se to kaže). prosječna plaća je oko 16-20 dolara na sat.
- stanarina se također plača tjedno, u Aucklandu je to oko 300 dol. za dvosoban stan. Mi smo našli kuću (tri sobe plus dnevni boravak sa kuhinjom) za 340, kvart je miran i ljep.
- mlijeko i svi mliječni proizvodi imaju drugačiji okus nego kod nas. Jedino farm fresh mlijeko nam se čini ukusno, to koristimo za sve. ima u sebi i vrhnje i svu masnoću - gotovo kao u Jelisavcu :-)
- jako puno ljudi hoda na ulici, u školama, na igrališti, u šoping centrima, na poslu itd. bos.
- svaki član obiteljinad 15 g. ima auto (večinom). U autobusima se voze samo migranti i studenti :-), koji iz nekog razloga još nemaju auto.
Toliko na početak. Nadam se, da ćete pisati komenti i pitanja, pa i meni će biti lakše izabrati teme. Puno vas pozdravljamo i javite se.

11 comments:

Anonymous said...

;D&;;;;;;;;SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS(;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;DS



Martin :D

Anonymous said...

Bravo :)



ivica

Anonymous said...

...ja sice po chorvatsky neviem, ale Gabi vsetka cest! Pisat blog trojjazycne to uz teda da zabrat. Samir - aj ty by si sa mohol trochu cinit (hihi)... Inac Martin mal velmi zaujimavy comment, ze? :-)

SaGaRuA said...

ak to bol ivicov martin, tak klobuk dole, ak nejaky iny, tak prosime o dplhsi prispevok.
:-)

Anonymous said...

gabi,legendo!
hrvatski ti je izvrstan,ja sam se pogotovo razveselila vijestima od vas a da razumijem svaku riječ a ne recimo svaku petu :-)
često pogledam vaš blog pa se pravim da sam nešto kao shvatila(danko isto tako) :-)))
mane recimo zanima gdje vam djeca budu kad mame i tate nema doma? idu u vrtić ili...?
sad mi ništa drugo ne pada na pamet osim možda nekog recepta (kao recimo oni chocolade chip cookies-savršeni su),naravno ako imaš vremena.
puno pozdrava i poljubaca djeci šalju vam Danko,Ana i mali Mateas

Anonymous said...

ako možeš malo poslikati kvart u kojem živite i kuću tako da malo steknemo uvid kako vam je,dali vam je blizu more i plaža?a kao izglada fakultet? vjerojatno si o tome već negdje pisala,nemoj zamjerit,ako može samo stavi fotku :-)
jeste se snašli u vjerskoj zajednici,nadam se da su var prihvatili objeručke!(kako i zaslužujete)
puse od Kasakovih...

SaGaRuA said...

hvala za ideje, radit cu na tome. nadam se da ce i samir nesto pisati, da procitate i malo pravog hrvatskog. :-)

SaGaRuA said...

da, nasli smo zajednicu, puno su nam pomogli. ali nasli smo i drugu i sad ne znamo, kako se odluciti...

Anonymous said...

ano, bolo to maslo Martina Kurica :)

akurat chce zostat anonymny a otec ho musel podpisat :)

Anonymous said...

Samire, sve sto cu ti reci je 4 slika 1 auto desno.

Znat ces ti o cemu se radi....

d.

Anonymous said...

I ovo mi je totalna fora da hodaju bosi.Luddilo.

Znaci da se tamo zivjet?

Dali radis prekovremeno ili imaju normalno 8 sati radno vrijeme?

Kako su ti diplomu priznali (ako jesu), si imao kakvih problema s tim?

p.s.

gdje je moja novozelandjanka????
ocu slikeee